آموزش ساخت زیورآلات دست ساز زیبا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 106
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 106
:: بازدید ماه : 654
:: بازدید سال : 1537
:: بازدید کلی : 31334

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش ساخت زیورآلات دست ساز زیبا
سه شنبه 14 اسفند 1397 ساعت 11:18 | بازدید : 43 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت زیورآلات - آموزش ساخت زیورآلات

 

آموزش ساخت زیورآلات شاخه های بسیاری زیادی دارد که می توان به ساخت انگشتر، گوشواره، النگو، دستبند، پابند، تل و گیره ی سر، سنجاق سینه و سرآستین، آویزهای دکوری و تزئینی و اشیای سه بعدی اشاره کرد. هر کدام از این موارد خود به زیرشاخه های فراوانی تقسیم می شوند که بیانگر گستردگی آموزش ساخت زیورآلات دارد. تقسیم بندی دیگر آموزش ساخت زیورآلات را می توان بر اساس مواد اولیه ای که در ساخت محصول استفاده می شود انجام داد. تقریبا از تمام مواد موجود طبیعی و مصنوعی مثل سنگ، چوب، کریستال، رزین، فلز، پلاستیک، چرم، کاغذ و حتی بقایای گیاهی در ساخت زیورآلات استفاده می گردد. تقسیم بندی دیگری نیز از آموزش ساخت زیورآلات وجود دارد که بر اساس نحوه ی کاربرد آموزش ساخت زیورآلات می باشد. برای مثال برخی زیورآلات پوشیدنی (مثل گوشواره و انگشتر) هستند، بعضی از آن ها به صورت آویز استفاده می شود (مثل آویز دکور یا ماشین و جاکلیدی) و گروهی علاوه بر زیبایی، کاربردهای روزمره نیز دارند (مثل قلمدان و دکمه).

 

 

 

 

آموزش ساخت زیورآلات - آموزش ساخت زیورآلات

آموزش ساخت زیورآلات که در این مطلب برای شما تهیه شده است، شامل چهار گروه اصلی است که به ترتیب توضیح داده می شود.  بخش اول آموزش ساخت زیورآلات در قالب 10 ویدئو، به طور اختصاصی مربوط به آموزش ساخت دستبند از مواد و به شکل های مختلف است. از جمله ویدئوهای این بخش برای نمونه می توان آموزش ساخت دستبند دوستی، مرواریدی، حلقه ای و عروس را نام برد. بخش دوم که دارای 51 ویدئو است، مختص آموزش ساخت زیورآلات پوشیدنی می باشد. النگوی ابریشمی، کش سر بافته شده، گردنبند قلبی، گوشواره ی قیطانی، گیره ی سر با گل نمدی، دستبند اوریگامی کاغذی، زیورآلات با مهره ی شیشه ای و بسیاری ویدئوهای آموزش ساخت زیورآلات در بخش دوم آموزش ساخت زیورآلات قرار دارند.  بخش سوم و چهارم آموزش ساخت زیورآلات تخصصی تر شده است و به آموزش ساخت زیورآلات مفتولی با سیم مسی می پردازد. در بخش سوم آموزش ساخت اشکال انواع حیوانات مانند گربه، مار، پروانه، عقرب، سنجاقک، عنکبوت، جغد، اسب دریایی و... را خواهیم دید. تفاوت بخش چهارم آموزش ساخت زیورآلات با بخش سوم این است که بخش چهارم دارای مدل های سه بعدی است که با مفتول مسی ساخته شده اند، مثل مکعب مسی برای محصور کردن سنگ های بدون سوراخ، تاب، گلدان و گل رز و ارکیده، دسته گل، ماهی و خفاش. شما همین الان می توانید با سفارش مجموعه آموزش ساخت زیورآلات که توسط وبسایت 118file.com تهیه شده است، آموزش ساخت زیورآلات را آغاز کنید و به سرعت شغلی خانگی با درآمد بالا و بازدهی کوتاه مدت داشته باشید.




:: برچسب‌ها: آموزش ساخت بدلیجات, بدلیجات, زیورآلات, دستبند, آموزش ساخت زیورآلات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: